niedziela, 3 stycznia 2016

"Jak zostać posłem" - Kolejny filmik z naszej serii "Zamość znany i nieznany"

Tak się oddałem ostatnio sylwestrowym szaleństwom, że troszkę Was Kochani zaniedbałem i nawet życzeń Noworocznych nie zdołałem przesłać. Nadrabiam więc to z 3 stycznia życząc Wszystkim Obecnym i Przyszłym Czytelnikom mojego Bloga Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2016 Roku. Życzę Wam Moi Mili wielu udanych wycieczek, spełnienia turystycznych (i nie tylko) marzeń odwiedzenia wielu ciekawych miejsc. 

Jako dodatek do życzeń załączam Wam filmik naszego Stowarzyszenia Turystyka z Pasją z serii "Zamość znany i nieznany". Tym razem Dominika opowie Wam o tym jak dawniej na dworach (i nie tylko) jadano, jak również o tym czym trzeba było się wykazać by zyskać uznanie wśród biesiadników, a to już sprawiało, że urząd poselski był o krok. Zapraszam do oglądania, komentowania i polecania znajomym!    


Jeżeli chcesz zobaczyć wcześniejsze nasze produkcje filmikowe
Zapraszam: TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz