czwartek, 23 stycznia 2020

Nowy Rok - Nowe Wyzwania!!!

Taki ja w obiektywie Kazimierza Chmiela
Moi Kochani! Dawno mnie tutaj nie było (mam nadzieję, że bardzo nie tęskniliście) i nic nie pisałem, ale to wcale nie oznacza, że nic się w moim turystyczno – kulturalno – rekonstrukcyjnym życiu nie działo. Wręcz przeciwnie! Działo się bardzo dużo i to przez to nieco zaniedbałem pisanie na blogu. Oczywiście nie jestem w stanie wymienić wszystkiego, co wydarzyło się u mnie w tym okresie, ale o najważniejszych wydarzeniach ubiegłego 2019 roku jak i o tych z ostatnich dni Nowego już 2020 chciałbym Wam napisać.
Rok ubiegły był rokiem wytężonej pracy zarówno w Stowarzyszeniu Turystyka z Pasją, jak i w pracy przewodnika turystycznego, co jest oczywiście nierozerwalnie związane. Udało nam się wspólnie z przyjaciółmi z naszej organizacji zorganizować lub współorganizować kilkanaście dużych imprez takich jak chociażby Turystyczna Majówka w Zamościu, Szturm Twierdzy Zamość, czy Piąte Urodziny naszego Stowarzyszenia z cudownym koncertem „Szanty nad Łabuńką” grupy Ryczące Dwudziestki. Braliśmy udział również w wielu mniejszych inicjatywach organizowanych przez nas, Miasto Zamość, czy też inne instytucje i zaprzyjaźnione z nami grupy. Wszystkim za Wszystko chciałem w tym miejscu Serdecznie  Podziękować, gdyż bez Was nie udałoby się tego Wszystkiego zorganizować. Pozwólcie, że nie będę w tym miejscu dziękował każdemu z osobna, ale boję się, że kogoś pominę, bo to całkiem pokaźne grono osób, instytucji, firm.
Miniony rok to także czas intensywnej pracy przewodnickiej… Czasami się zastanawiam ilu cudownych turystów udało mi się w danym roku oprowadzić, ale nie jestem nawet w stanie tego policzyć, gdyż idzie to w tysiące. Oczywiście nie o ilość tutaj chodzi, a o jakość, przez to dużo czasu poświęciłem również na szkolenia i doskonalenie warsztatu pracy, zarówno biorąc udział w szkoleniach, jak i poprzez samodoskonalenie (proces szkolenia przewodnika nigdy się nie kończy… uwierzcie mi). Wszystkim, którzy mi zaufali i wybrali mnie jako przewodnika czy moich kolegów – Przewodników z Pasją Serdecznie Dziękuję i zapraszam do dalszej, owocnej współpracy.
Zamojski Ratusz moim okiem
Nowy 2020 rok niesie nowe możliwości, nowe wyzwania… ale również zmiany. Zacznę może od zmian. Po Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia Turystyka z Pasją w dniu 18 stycznia br. przestałem pełnić funkcję Wiceprezesa Zarządu Stowarzyszenia. Wszystkim, z którymi w ramach sprawowanej funkcji miałem przyjemność współpracować Bardzo Serdecznie Dziękuję. To było piękne ponad pięć lat owocnej pracy. Nowo wybranym Władzom życzę Wszelkiej Pomyślności i wytrwałości w działaniu na rzecz rozwoju Stowarzyszenia. To nie znaczy, że siadam na tyłku i nie mam zamiaru nic dalej robić. Mam zamiar być nadal czynnym członkiem Turystyki z Pasją i w miarę mych sił i możliwości, aktywnie działać w Stowarzyszeniu. 
Jeżeli chodzi o plany na rozpoczynający się roku to jest ich wiele… Postaram się systematycznie, wszystkich którzy czytają czasami moje wypociny tutaj, na bieżąco informować. Na pewno będzie wiele ciekawych inicjatyw, którymi postaram się Was zainteresować. Na razie skupiam się na planach na 2020 rok i intensywnych przygotowaniach do zbliżającego się sezonu turystycznego. Mam zamiar w tym roku zaangażować się w większym stopniu w udział w imprezy kulturalne i już widzę, że nie wiem jak to wszystko pogodzę z życiem prywatnym (w którym także wiele pozytywnych zmian… ale to nie temat na turystycznego bloga), jak i zawodowym. 
Przepraszam za tak długi monolog, ale to przez to, że mnie tutaj tak długo nie było i wiele spraw się nazbierało przez ten okres. Obiecuję, być teraz częściej i w miarę na bieżąco informować Was o tym co dzieje się w Naszym turystyczno – kulturalno – rekonstrukcyjnym światku. Kończąc, pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i zapraszam na nasze wydarzenia, jak i też na zwiedzanie z Nami – Turystycznymi Pasjonatami.

P.s. Co chodzi o zwiedzanie, to śpieszcie się z rezerwacjami, bo wiele terminów jest już zajętych. Informuję również, że zmienił się cennik usług turystycznych świadczonych przez nasze Stowarzyszenia o czym szczegółowo poinformujemy niebawem.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz