czwartek, 2 listopada 2017

"Wspomnień Czar" - czyli o tym jak zostaliśmy Hobbitami. Z Lubelskiego

Dominika i ja w Studio Radia Lublin - fot. Archiwum Redakcji
Rozpoczęło się całkiem niepozornie... Pod koniec czerwca lub w pierwszych dniach lipca zadzwonił do mnie redaktor Radia Lublin Józek Szopiński (poznaliśmy się już wcześniej podczas, któregoś z nagrań w radio czy telewizji) i powiedział, że poszukuje ludzi z pasją do nowego radiowego cyklu. Zaproponował nam (Dominice i mi) rozmowę o tym co robimy na co dzień, czym się fascynujemy, co jest naszą pasją.
Nie zastanawialiśmy się długo, gdyż niezmiernie lubimy dzielić się z ludźmi tym co dla nas ważne, a dodatkowo taka rozmowa to świetny sposób na promocję nie tylko działalności naszego Stowarzyszenia, ale również Zamościa i Roztocza. Przejęty całą rozmową nie zapytałem nawet jaki cykl, w którym mamy się zaprezentować będzie miał tytuł. Dowiedziałem się jedynie, że skontaktuje się z nami Pani Redaktor Aleksandra Drozd i przeprowadzi z nami wywiad na miejscu w Zamościu.
Kilka dni po rozmowie z Józkiem zadzwoniła do nas Pani Aleksandra. nagranie udało nam się przeprowadzić bardzo sprawnie, gdyż Zamościu oraz o tym czym się pasjonujemy, co robimy możemy opowiadać godzinami. (Co niektórzy twierdza nawet, że w miarę ciekawie. Dopiero po wysłuchaniu materiału na antenie Radia Lublin dowiedzieliśmy się, że zostaliśmy "Hobbitami. Z Lubelskiego", bo taki tytuł nosi program. O czym opowiadaliśmy możecie przekonać się słuchając audycji "klikając link poniżej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz