środa, 16 listopada 2016

To już rok spotykamy się na moim blogu - czas na podsumowania i podziękowania!

Ja - fot. Rafał Maśny
Moi Kochani!
Kilka dni temu minął rok od czasu kiedy założyłem tego bloga. Nosiłem się z tym dosyć długo, aż w końcu się zdecydowałem, siadłem, założyłem i jest! Postanowiłem dzielić się z Wami swoimi turystycznymi (i nie tylko) doświadczeniami, przeżyciami, informacjami. Starałem się (w miarę swoich skromnych możliwości zarówno czasowych jak i intelektualnych) zabierać Was za pośrednictwem Internetu w ciekawe miejsca, uczestniczyć w interesujących wydarzeniach. Mam niestety pewien niedosyt, że poświęciłem temu zbyt mało czasu i nie zawsze byłem systematyczny w pisaniu. Obiecuję poprawę!
W ciągu roku udało mi się zamieścić 67 postów o bardzo różnej tematyce.  Muszę się pochwalić, że na blogu zanotowałem zaskakującą dla mnie ilość odwiedzin (ponad 16 400 wejść). Wiem, że w porównaniu z innymi blogami może wydawać się to bardzo niewiele, ale ja nie jestem celebrytą ani nawet nie określiłbym się mianem blogera, bo nie o to w tej całej mojej pisaninie chodzi. Piszę, bo czuję potrzebę dzielenia się moimi przeżyciami z tymi, którzy chcą to czytać. Dziękuję Wszystkim, którzy motywowali mnie do pisania, to dzięki Wam nadal to robię. Dziękuję także tym, którzy mnie krytykują, gdyż to oni są bodźcem do tego bym robił to nadal. Pomysłów na pewno mi nie zabraknie. Cały czas odwiedzam nowe miejsca lub wracam do tych już kiedyś odwiedzonych, więc opisywać na pewno będzie co. Przez kilka lat nazbierało się tego troszkę, zarówno opisów miejsc, które nadal tkwią w mej pamięci, jak i materiału zdjęciowego (często już archiwalnego zresztą). 

Zapraszam do odwiedzania mojego bloga! Piszcie komentarze, zadajcie pytania!
Zapraszam również do wspólnych wędrówek nie tylko tych wirtualnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz