wtorek, 14 marca 2023

Wszystko przez miłość do chodzenia... czyli "chodzika" wspomnień kilka

Wiele godzin spędzonych z mapą... Dawno temu, kiedy GPS był drogim gadżetem

To od turystyki pieszej wszystko się zaczęło... Łaziłem wszędzie gdzie się tylko dało. Najpierw sam, później w zorganizowanych grupach. Początkowo po najbliższej okolicy, później nieco dalej. Ukochałem chodzenie po terenach nizinnych, ale także coraz częściej wybierałem się na wycieczki górskie. Szczególnie polubiłem chodzenie po bieszczadzkich szlakach. 
Po pewnym czasie związałem się nieformalnie z Klubem Turystyki Pieszej "Niezależni". Dzięki wspaniały ludziom, których tam spotkałem zacząłem szerzej poznawać piesze szlaki, a co za tym idzie również walory turystyczne naszej pięknej Ziemi Lubelskiej. Podczas organizowanych w Klubie "Rajdów w nieznane"... szliśmy właśnie w nieznane. Niezależnie od pory roku, czy pogody przemierzaliśmy drogi i bezdroża. 
Później przyszedł czas na Miłośników Turystyki Pieszej - grupy, która powstała początkowo na FB, by następnie zmaterializować się podczas jednego z wspólnych ognisk i wędrówek po lesie. Strona i grupa działa nadal i serdecznie do niej zapraszam.

Na Wzgórzu Kamień - fot. Anna Siedlikiewicz

Kiedy nie wystarczało mi czasu na wyjazdy w Bieszczady, to penetrowałem mniej lub bardziej znane zakątki Roztocza. Ile było tych pieszych wypraw w moim życiu... nie sposób zliczyć. Pasją pozostała i trwa po dzień dzisiejszy. Zapraszam, więc do wspólnego łazikowania. Z wielką przyjemnością pomogę w organizacji rajdów pieszych, wypadów z plecakiem, na malownicze Roztocze, czy też w inne ciekawe miejsca Lubelszczyzny. jako przewodnik turystyczny, służę również ciekawą gawędą o odwiedzanych miejscach. Pakujcie więc plecaki i ruszajcie ze mną. Zapraszam do kontaktu zarówno grupy zorganizowane jak i turystów indywidualnych. Wystarczy zadzwonić pod nr 693 879 958 i umówić się na dogodny termin. Przywitać się o poranku z nowym dniem i wędrować w stronę słońca... lub przeciwną jeżeli ktoś chce opalać inne części ciała. Zarezerwuj spełnienie swoich turystycznych marzeń już dzisiaj. Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz