poniedziałek, 27 marca 2023

O Tur-Ban - ie, bez turbanu - czyli o mojej nowej działalności w turystyce słów kilka

Ostatnio tak wiele się w moim życiu dzieje, że znowu zaniedbałem prowadzenie bloga. Przygotowania do zbliżającego się wielkimi krokami sezonu turystycznego idą pełną parą. Cieszę się z tego, że mój turystyczny kalendarz powoli zapełnia się Waszymi zamówieniami. Miło mi także poinformować, że 2 marca br. rozpocząłem nowy etap mojego turystycznego rozwoju. Sformalizował się pomysł, który już od pewnego czasu chodził mi po głowie, czyli własna Agencja Turystyki. Bardzo długo myślałem nad nazwą, nad logotypem i innymi aspektami związanymi z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. Tak narodził się właśnie TUR - BAN AGENCJA TURYSTYKI. Już sama nazwa jest dość "specyficzna" i nieco dwuznaczna jak mogło by się wydawać. By rozwiać wszelkie wątpliwości wyjaśniam, że Tur - Ban nie wziął się od męskiego nakrycia głowy noszonego głównie w Indiach, czy Krajach Arabskich, ale od zlepku dwu słów: tur - od turystyki i ban - od mojego nazwiska. Nie ukrywam, że szukałem nazwy, która przyciągnie uwagę moich potencjalnych klientów i wzbudzi zainteresowania i dyskusje. Organizacji wycieczek do Arabii też na razie nie planuję (chociaż kto wie co przyniesie życie). Podobnie było z logotypem. Co na nim jest? Większość powie, że dziwny zielono żółty turban. A ja Wam powiem, że jest to tylko takie wrażenie, bo w logo Agencji mamy zielone łany roztoczańskich pól poprzecinane połaciami kwitnącego tu przepięknie wiosną rzepaku. Zieleń to również kolor otaczających nas dużych kompleksów leśnych, a kolor żółty to barwa słońca, które intensywnie nad nimi świeci. 

Wesołe zdjęcie... bo mam dzisiaj dobry dzień

Czym będzie zajmowała się AGENCJA TURYSTYKI TUR-BAN, o tym dowiecie się już niebawem w z kolejnego mojego wpisu! A jak chcecie dowiedzieć się więcej już dzisiaj to zapraszam na moją "świeżutką" może jeszcze nie do końca dopracowaną treściową, stronę internetową:

https://tur-ban.pl

Zapraszam do odwiedzenia strony i rezerwacji terminów zwiedzania!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz