niedziela, 8 listopada 2015

Zamiast wstępu


Witam Was Kochani Bardzo Serdecznie!

Od dawna nosiłem się z zamiarem rozpoczęcia pisania bloga. Zawsze do tej pory jedynie na zamiarze się kończyło – niestety. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej. Chciałbym w tym miejscu dzielić się z Wami relacjami z moich wycieczek, wydarzeń w których biorę udział, informacjami i zdjęciami z miejsc które odwiedzam. W swoich wpisach będę poruszał zarówno tematy bieżące jak również będę powracał do historii ze „starych, dobrych czasów”. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Jak pisał Edward Stachura „Wędrówką życie jest człowieka” – zapraszam więc do wspólnej wędrówki. 
Pragnę Was w tym miejscu zaprosić do odwiedzenia strony na FB – Tomasz Banach – Turystyka, Pasja, Przygoda:

4 komentarze:

  1. Witaj na Blogerze Tomek :) świetnie zrobiona strona ,pozdrawiam ,ale nie wiem jak dodać twojego bloga do obserwowanych u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie wiem :( To moje początki na blogu, przez to tym bardziej się cieszę, że Ci się podoba Elu. Pozdrawiam Serdecznie!

      Usuń
  2. Zapowiada sie ciekawie. Lubie czytac ludzi z pasja. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba... Bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń